söndag

idag har jag inte gjort så mycket, varit och handlat med pappa, blev en ny fleecetröja. såg också att jag hade fått en kommerntar på mitt inlägg av "mina inköp" och jag måste då fråga, blir man hora för att man har ett sånt där linne, elr är verkligen salt och pepparkaren så stötande? visst, jag har bara linnet på mig. men bara därför så blir jag ju inte en hora, för "Hora är en nedsättnade benämmning av en prostituerad eller en i allmänhet promiskuös kvinna (promiskuös betyder att man har sex med många killar)" så jag får inte det att gå ihop, hur kan man av den bilden säga att jag är en hora. bara för att jag inte har några byxor så blir jag helt plötsligt en hora. jag kan dock själv hålla med om att det är lite kläder, men det gör mig inte till en hora bara därför. onödigt att nöta ut ett sådant ord och tro att jag ens skulle ta åt mig, hade varit en annan sak om någon hade skrivit något som faktisk stämmer. då hade jag nog tagit åt mig. men nu blir jag bara så irriterad på att det finns dom som nöter ut ordet hora och tror att jag ska ta illa upp för att jag blir kallad hora, men hade jag legat med många killar och varit prostituerad då hade det varit en helt annan sak. men tyvärr så är inte fallet.

ha det, puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

grina då :)

2008-09-01 @ 00:13:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0