onsdag/torsdag

onsdag
igår steg jag, mamma och pappa upp tidigt för att packa in alla mina grejer i bilen och sedan börja resan mot vännäs. jag tog på mina stora hörlurar och kudden från kökssoffan och hann lyssna på några låtar innan jag somnade. men vaknade nästan lika fort, så blev en ganska långtråkig resa. men när vi kom fram drog vi in allt på rummet, packade upp lite medans mamma dammsugade, vi gick ut på baksidan och satt där och fikade, och utanför mitt rum finns ju ett jordgubbsland så pappa plockade jordgubbar åt mig :D pappa bäddade min säng medans jag packade upp resten och mamma sprang runt som en yr höna ;p så nu har jag nybäddat och fint i rummet, rosa lakan så snyggt det blev :D glömde dock att ta kort på rummet :/ men blev inte så stor skillnad, men kommer ju ta bilder på mitt rum som vanligt sen när jag flyttar dit igen :) vilket blir någon gång mellan 17-20 augusti :)

torsdag
idag vaknade jag av att pappa frågade om jag ville följa med farmor och plocka jordgubbar, det orkade jag verkligen inte göra. så jag somnade om, tills pappa kom och väckte mig igen, bråkade lite på mig som vanligt, men duschade och klädde på mig och drog till piteå för att gå på Nolia :) det var helt okej, fick lite ont i benen och fötterna, men var kul att gå och kolla på allt möjligt. kanske lite samma saker om och om igen :) jag köpte iaf ingenting så jag är rik fortfarande, för stunden :D

ha det, puss

Kommentarer
Postat av: Oscar

"...medans mamma dammsugade...". Du som klagar på min svenska, det ska ju vara dammsög;)

2008-08-08 @ 21:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0