måndag

resan hit till vännäs igår gick faktiskt bra, tog inte allt så lång tid. hade dock huvudvärk och kände verkligen inte för att åka. men jag åkte, men kommer tillbaka till luleå den 29e, vaknade imorse av att det regnade mot mitt fönster, men jag lyckades somna om och vaknade runt 11, då jag steg upp och gick till köket. satt där ett tag sen gick jag in på mitt rum och såg på tv och tog det lugnt, tills frida kom och vi gick och åt pizza på la gondola. gick och handla, mjölk, smör, mackor och flytande margarin. jag vet egentligen inte hur jag mår, jag är så förstörd på något sätt att jag mår illa hela tiden och känner mig osäker. jag hoppas att skolan ska få mig på bättre humör och att jag kan släppa allt det onda, så här kan jag inte ha det. fan ryck upp dig emilia, din fjant!

ha det, puss

Kommentarer
Postat av: fridaaa

det kommer gå bra baby :)

2008-08-19 @ 22:08:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0