lördag

nu sitter jag hemma i tv rummet, lyssnar på musik och nyss tvättat håret. allis sov med mig inatt och hon var ute för första gången idag och när jag skulle ta in henne så klättrade hon upp i en björk, men inte tillräckligt högt för att jag inte skulle nå, så jag tog in henne och hon hoppade upp och högg tag i dörren och hände där som en vante, sen föll hon ner och landade på ryggen (katter landar alltid på fötterna). haha, jaja. det gick bra att åka buss igår iaf, bävar mig dock för nästa vecka då jag kommer hem 22.20, känns så sent och känns som att det kommer att vara mycket folk på bussen. igår var det faktiskt lite folk på bussen, men det var väl mest för att det gick två bussar från umeå med fem minuters mellanrum, så alla packade in sig i den som gick före. medan 6 stycken åkte den andra som kom fram i luleå typ 5-10 minuter efter den andra. jag får se vad jag orkar göra nu när jag är hemma, känns mer som att jag behöver slappna av och bara ta det som det kommer.

ha det, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0