lördag

åkte hem till luleå igår. gick till syrran efter den långa bussresan. sov hos henne och vaknade kring halv 12, då jag klev upp och klädde på mig, vi åt frukost och drog sedan ner på stan, jag köpte en väska på h&m ska ta bild på den sen. tog bussen hem och for sedan till ica i gammelstad där jag hämtade ut mitt glittriga nya ica kort och min nya dammsugare :D nu är jag lycklig. den ska jag också ta bild på sen :) men det gör jag nog när jag har kommit tillbaka till vännäs, jag åker som vanligt imorgon klockan 10 över 5. men nu ska jag sitta och ruttna i vännäs till 19e september, för då har jag lång helg. då ska jag t.o.m fixa min praktik plats. bokade faktiskt också klipptid 1/10 haha, så det är ju inte än på ett tag. har ju som bestämt mig att låta mitt hår växa ut till min vanliga hårfärg, men jag kanske ger upp och tonar det i en nära nyans, för är inte så säker på om jag vill att mitt hår ska se ut som en tigerkaka ;D jag tog ju inte med mig min dator i helgen för att jag skulle orka ta med mig dammsugaren hem, så jag sitter nu nere i köket och skriver för fullt innan jag ska krypa ner under täcket och njuta av att vara hemma.

ha det, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0