fredag

igår var jag på lk, det var väl helt okej. sov hos syrran och vaknade imorse kring 9, slog på tvn och allt sånt, trixade lite med datorn och åt frukost, fixade mig inför jobbet. pappa kom och hämtade mig kring halv 2, men när jag kom fram till jobbet blev jag helt kallsvettig och skakade som ett asplöv, jag tog då min väska och gick hem. så alla 3 dagar den här veckan har jag blivit av med, 1000 spänn skulle jag gissa att jag har gått miste om :/ men så är det när man är förkyld och sjuk.

nu ligger jag som vanligt i sängen medans alla andra är på lk, det är väl helt okej, jag menar. jag ville ju ändå inte göra av med massa pengar, är väl bara ensamheten som är som störst nu när alla andra verkligen är upptagna och det är dålig mottagning. blablabla.

vill bara skrika ut mina känslor och bara skita fullständigt i vad alla andra tycker. såhär känner jag men känner du likadant?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0