fredag

i onsdags hände det mycket, jag tvingade mamma och ringa på en annons på blocket, en kattunge. men blev iaf så att jag, mamma, farmor och farfar åkte på bilbingo i måttsund, sista gången innan vännäs, och jag slog på stort, vann 1000 kronor igen :) efter att vi spelat klart och vi skulle åka hem for vi förbi avan och hämtade min nya katt Allis :) i torsdags hände väl inte så mycket, åkte till robin och sov hos honom till idag, också det sista gången innan vännäs. saknar honom redan. han gick till jobbet halv 8 men jag somnade om och steg upp halv 11, klädde på mig och sminkade mig sen gick jag in till stan där jag träffade jocke :) vi gick och åt på dagobert och satt där och pratade till kvart över 1, då jag tog bussen hem :) hela familjen åkte sedan till farmor och farfar för att äta surströmming, förutom jag då som åt pastasås :)




ha det, puss

Kommentarer
Postat av: Milla

Nå vilken söt kisse =)

2008-09-03 @ 13:54:22
URL: http://millacg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0